Wednesday, March 04, 2009

力,不从心

我现在才发觉,情绪失控是很可怕的
不知道是否累积了太久
不知道是否压抑了太久
我的心很重
要处理的事情很多很多
要关心的人很多很多


我开始累了
我开始力不从心了
很多事情我很想赶快处理好
很多人我很想坐下好好关心慰问
但发现我必须做的事情不容许我停下来


如果我有三头六臂
如果我一天有48小时
那会不会我所必须兼顾的事都能做好呢?
我多希望啊...
我真的累了
我的身体很累
我的脑袋很累
我的心,很累了...
能不能让我喘喘气呢?

我坚强得,很累...

1 comment:

steven davis said...

even i give u 48 hour a day u also will repeat the same thing, busying urself!!
so wat u have to learn is let go...
something is not under our control just let it be...
our human should have to learn how to treat our own better...
so don keep on give urself more and more presure...
let it be...